סטנדרטים של ניקיון משרדים

סביבות עבודה של משרדים וארגונים צריכים להישמר במצב נקי, סטרילי ואסתטי כל הזמן, וחשוב שבעלי משרדים יקפידו על סטנדרטים גבוהים של ניקיון, במיוחד כשהם פתוחים לציבור. עובדי ניקיון מקצועיים מיומנים בהבנת הסטנדרטים הקבועים של ניקיון משרדים ומבטיחים ניקוי ברמה אחידה וגבוהה.

חברת נכסי גוסקוב בע"מ מעניקה שירותי ניקיון מעולים, תוך שימוש בציוד ברמה גבוהה כדי להבטיח שהמשרדים שלכם ישמרו נקיים ובטוחים לכם, לעובדים שלכם ולקהל המבקרים שלכם.

ניקיון משרדים דורש גישה עקבית והבנה בשיטות ניקוי כשבריאות העובדים והמנהלים היא בראש סדר העדיפויות. כשאנשים נכנסים למשרדים שלכם, חשוב שהם יתבוננו על חלל נקי, חדרי שירותים סניטריים, משרדים נקיים, והרשימה עוד ארוכה!

התאמה אישית לצרכים שלכם היא מילת המפתח בניקיון משרדים


כל משרד זקוק לשירותי ניקיון שונים בהתאם לסוג התנועה המתבצעת בו והסטנדרטים האישיים שלכם לגבי רמת הניקיון הדרושה לכם. הנציגים בחברת נכסי גוסקוב בע"מ מקשיבים בדריכות לדרישות המדויקות שלכם, ותוכלו להתייעץ עימם על סמך הניסיון הרב של החברה באחזקת וניקיון משרדים.

כשאתם מרכיבים את תכנית הניקיון שלכם עם נציגי החברה, תוכלו להתרשם מרמת המיומנות, המקצועיות והניסיון עתיר השנים של נציגי החברה.

שימוש בציוד ניקיון איכותי


אספקת ציוד הניקיון מותאמת לצרכים הפרטניים של המשרד וכוללת עגלת שירות עם מיכל פסולת, השלכת הפסולת, שאיבת אבק, ניקוי באמצעות תרסיסים וחומרי ניקוי איכותיים עם חומרים אנטיבקטריאליים, חומרים לניקיון משטחי זכוכית וחלונות, חומרים לציפוי הרהיטים והברקתם.

עובדי הניקיון מקפידים על ניגוב אבק, ומשתמשים בחומרים איכותיים לשטיפת הרצפות, וניתן להוסיף בקשות מיוחדות לשימוש בחומרי ניקוי טובים אחרים.

ניקוי כללי של המשרד


עובדי ניקיון משרדים מרוקנים את כל סלי האשפה, מנגבים אבק ומדיחים את הכלים. ניתן לתזמן את שירותי הניקיון לפעם ביום, פעמיים או שלוש פעמים בשבוע, בהתאם לצורך. כל רחבת המשרד מאובקת כראוי והעובדים מבצעים גם ניקיון של הקירות אחת לפרק זמן.

הדלתות עוברות ניקוי יסודי אחת לשבוע, וגם הטלפונים וכל הציוד של שולחן העבודה מחוטא עם תרסיס אנטיבקטריאלי. כל הרהיטים צריכים לעבור ריסוס וניקוי, כמו גם ניקוי כתמי המים על משטחי מתכת או רהיטים אחרים במשרד.

סטנדרטים של ניקיון משרדים

חדרי שירותים


ניקיון משרדים מתמקד במיוחד בניקיון חדרי השירותים במשרד ומניעת ריחות רעים. העובדים מנקים את השירותים באקונומיקה, ומחטאים ומייבשים היטב את כל סביבת חדרי השירותים.

הם דואגים לתחלופת ניירות הטואלט והניירות לניגוב ידיים בכל פעם שהם מתרוקנים, וממלאים לפי הצורך את מכשירי סבון הידיים.

משטחי זכוכית


ניקוי זכוכית מתבצע באמצעות ריסוס ישיר של משטחי הזכוכית או שימוש במגבים וניגוב יסודי, כולל כל משטחי הזכוכית במשרד ובחדר האמבטיה או השירותים. ניקיון משרדים כולל ניקוי יסודי של הזכוכיות במשרד, שכן ניתן להבחין בקלות בכל הכתמים המצטברים עליהם.

ניקוי רצפות


כל הרצפות והשטיחים במשרד נשטפים ונשאבים, ועובדי ניקיון משרדים מקפידים לטאטא ולשטוף את כל סביבת המשרד, כולל שטחים שאין בהם תנועה מרובה. שטיחים כבדים עוברים ניקוי בשמפו אחת לחודש.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן